Wat moet ik doen als ik het verkeerde betalingskenmerk heb vermeld?

Uiteraard is het mogelijk dat je een fout hebt gemaakt bij het vermelden van het betalingskenmerk bij de betaling. Wij begrijpen dat dit kan gebeuren en daarom hoef je je ook geen zorgen te maken.

Opnieuw betalen
Als eerste is het belangrijk dat je opnieuw gaat betalen met het juiste betalingskenmerk. Dit doe je om te voorkomen dat de gevraagde dienst aangemeld/niet opgeheven wordt. Vooral in het geval van verlengingen is het belangrijk dat de betaling op tijd binnen is. Stel dat jouw domeinnaam in quarantaine gezet wordt omdat jouw betaling niet op tijd kan worden verwerkt, dan ben je vele malen meer kwijt om de domeinnaam te her activeren.

Verkeerde betaling
Heb jij een verkeerde betaling aan ons gedaan? Stuur dan een e-mail met jouw betalingsbewijs (dit moet in PDF of screenshot) naar sales@hostingbaas.nl om de eerste foutieve betaling terug gestort te krijgen. Dit gebeurt binnen 48 uur!

  • 0 משתמשים שמצאו מאמר זה מועיל
?האם התשובה שקיבלתם הייתה מועילה

מאמרים קשורים

Waarom is het herhaalbedrag hoger dan het bestelbedrag?

Hostingpakketten worden bij de eerste bestelling geplaatst op basis van prorata.Als je dus op 5...

Waarom betaal ik per jaar?

Jij ontvangt elk jaar op een vast moment (in jouw factuurmaand) de factuur voor het komende jaar....

Wanneer ontvang ik mijn factuur?

Wanneer jij een bestelling bij ons plaatst dan krijg je de factuur direct via de mail. Het is...